stoppa matchen

Sömn för helvete!

Posted in Allmänt by Micke on juli 21, 2007

Jaha, då var den tillbaka. Den molande oron som gör att jag inte kan sova på nätterna. Förra gången det begav sig var innan semestern. Nu är semestern slut. Och jag kan inte sova bra igen. Undrar om det finns något samband som jag har missat här. Allvarligt talat, det måste ju vara jobbet som är den i särklass största faktorn som gör att jag inte klarar av att slappna av. Då var det konstaterat. Undrar bara vad jag ska göra åt saken.

Jag har för övrigt upptäckt att det faktiskt går att ha riktigt meningsfulla dialoger via IM. Jag har alltid betraktat instant messaging som något nödvändigt ont, något man kan använda sig av när man inte befinner sig på samma plats. En sorts tråkig halvlösning helt enkelt. Självklart med klara fördelar men aldrig lika trevligt som ett ordentligt möte. Men Lisa, du lyser upp tristessen med roligt när du ställer dina kluriga frågor och svarar på mina inte lika kluriga funderingar. Tack för stödet! Akta ryggen på fjället bara!

Det här speluppehållet i allsvenskan gör mig galen. Abstinensen börjar sätt in.

Kommentera

