stoppa matchen

Då var man på gång.

Posted in Allmänt, GAIS, vänner: by Micke on juli 9, 2007

Sitter färdigpackad och börjar bygga någn sorts pepp inför det här med arvika. Det ser bra ut. Nu väntar jag mest på att Love ska meddela att han är färdig han med så att vi kan påbörja den traditionsenliga liftningen upp till en veckas hedonistliv.

I min post längre ner ser vi vilka band jag kan tänka mig att se. Efter lite förhandlingar med mig själv så har jag bestämt mig för att förvandla alla gröna inringningar till rosa. Jag förvandlar alltså allting till ”vore kul att se…”. Bra så, då slipper man få massa ångest för att man ”måste” göra ditt och datt. Man ska ju ha jul på festival!

edit: Nu har jag pratat med Love. Snart lyfter vi. Jag har en även tillverkat en jättefin skylt som det står arvika på. Jag är ingen stor skyltförespråkare när man liftar men Love verkar vara mer innte på skyltskolan. Men det är nog ingen konflikt som filosoferna kommer att ligga sömnlösa över direkt.

Ikväll hoppas jag verkligen att GAIS i min frånvaro fullständigt krossar Trelleborg.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. fiskhandlarn said, on juli 9, 2007 at 13:26

    ”Campingområdena öppnar på tisdag kl 12.00. Innan dess kommer vi inte att släppa in några besökare på campingområdena. Om ni kommer tidigare hänvisar vi er till Ingestrandscamping som ligger ca 3,5 km från festivalområdet.”
    http://www.arvikafestivalen.se/?page_id=242&nyhet=349

  2. Satan said, on juli 16, 2007 at 10:44

    Så var veckan med hedonism slut :( tragiskt och nu blir det inte mycket till liv på ett helt år…


Kommentera

