stoppa matchen

Så, då var arvikaplaneringen klar.

Posted in musik: by Micke on juli 6, 2007

arvikaschem.jpg

Grönt: Vill helst se

Rosa: Det är egentligen skitsamma, men det vore kul. Inte lika kul som grönt men ganska kul. Ni fattar.

Egentligen är det på tok för mycket band i år. Måste nog ta och prioritera bort något.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tez said, on juli 6, 2007 at 23:14

    Fan vad du ska se band då. Fast några av dem du ringat in verkar iofs kul. Tänkte själv koncentrera mig på Frontline o Zeigeist. Detta tänkte jag alltså göra på behörigt avstånd. Sitta på campingen o supa o koncentrera sig, mao.

  2. Jens said, on juli 6, 2007 at 23:19

    Va i helvete micke ! Apoptygma Berzerk och Hoccico måste du ju se! Och infected mushroom såklart! Jag gillar inte trance men Astral Projection på Arvika 2000 är fortfarande bland det bästa jag sett någonsin. Kan dock ha något att göra med att Dojjl bjöd på hembränt spetsat med rohypnol och stesolid! Vilket kanske förklarar varför jag bestämde mig för att bränna hela matbudgeten på glowsticks. Men bra vare.

  3. lillasyster said, on juli 12, 2007 at 17:33

    herregud. du tror du har stressigt? jag hann med 45 band på peace&love och var übernördig. ska jag lära dig hur man gör?


Kommentera

