stoppa matchen

Det damp ner ett mejl…

Posted in Allmänt, vänner: by Micke on juni 24, 2007

JimPe är mycket god kamrat till mig. Men det här är lite kusligt. Varför i hela friden har han rotat fram bilden han skickade till mig och med vilket syfte? Jag blir rädd… Mycket rädd…

hemingway-avatar.jpg

Jag minns inte ens när den är tagen, eller i vilket sammanhang jag hade på mig den fina goatröjan. Men ibland kanske det är meningen att ens ungdom ska göra en förbryllad. Med tanke på skägg och frisyr så gissar jag på sent 90-tal, alternativt extremt tidigt 00-tal. Hysteriskt ful var jag i vilket fall.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jens said, on juni 24, 2007 at 19:59

    Haha jag kan upplysa dig precis när den är tagen micke! Den är tagen i mina föräldrars hus när vi fick för oss att arrangera hobby-rave där 2 dagar på raken ..minns du? Vi lyckades även komma över ett gäng sånna där hiskeliga tröjor! Oklart av vem dock! :)

  2. trettinian said, on juni 24, 2007 at 20:05

    Ja jävlar! Nu ringer det en klocka här!

  3. Hector said, on juni 25, 2007 at 09:12

    Ni är mycket sjuka individer….


Kommentera

