stoppa matchen

Åhå, trådlöst nätverk minsann.

Posted in Allmänt, vänner: by Micke on juni 21, 2007

Så här i semestertider då måste man ju pröva något nytt. Idag hade jag och Sofia bokat in en fika, alltså INTE en dejt, klockan 13 på Vasaplatsen. På grund av Göteborgs Spårvägar och deras totala brist på logistisk förmåga så kom jag en halvtimme för sent till vår icke-dejt. Men då hade Sofia just vaknat så det var ju ingen fara på taket egentligen. Så, väl på Java slet jag fram datorn och sitter numera och snyltar på deras wifi-anslutning. Tufft och cyber som fan. Så jag hann läsa hela internet och spöa ÖIS i FM innan Sofia dök upp. Snart ska vi gå på NK och en lägenhetsvisning. Det är ganska bra jobbat för att inte vara någon dejt.

Midsommarplaner någon? Verkar som att jag inte kan ta mig till dalarna på grund av pengakris…

Kommentera

