stoppa matchen

Iväg och iväg igen efter ivägandet

Posted in Airsoft, Allmänt, GAIS by Micke on juni 14, 2007

Färdigpackad några timmar efter att jag hade tänkt att vara det ska jag slänga mig i säng för några snabba timmars sömn. Om jag nu kan somna, det är bättre med den biten men lång ifrån bra. Jag har egentligen inga förväntningar alls på helgens lek men det ska ändå bli rätt skönt att komma iväg en sväng. Tar det som en liten semestertripp till norrland. Lite synd att 1200 airsoftare ska förstöra utsikten bara.

Försvinner alltså iväg över helgen. Missar tyvär GAIS – ellos imorgon (idag enligt bloggens klocka) men jag räknar kallt med att grabbarna gör sitt bästa för att vinna matchen. Kommer hem igen på måndag morgon. Då bli det direkt hem, duscha, ställa packningen i hallen och sticka iväg på Helsingborg borta. Det kommer att bli härkigt jobbigt men vad gör man inte när spelarna sjävla har bett en att närvara (ja, alltså inte personligen men senast efter blåvittmatchen, som jag också missade, så höll laget upp en banderoll med texten ”Alla till Helsingborg”)? Klart man ställer upp!

Nu. Sömn. Plz.

Kommentera

