stoppa matchen

Yay!

Posted in Allmänt, musik: by Micke on juni 8, 2007

Fick ett mejl idag som upplyste mig om att en skiva jag beställde för tre månader sedan har blivit postad och beräknas anlända nästa vecka. Jag handlar uppenbarligen för mycket saker på nätet då jag helt hade glömt bort beställningen i fråga. Men nu blir i alla fall cd-delen av min Skinny Puppy samling komplett. Nu ska jag börja jaga vinyler.

Fredag. Kvällspass. Öken.

Kan inte någon bara ringa mig och säga att jag är välkommen över på värsta überpartyt någonsin? Det lär ju inte hända men det är precis det jag vill i vilket fall.

Kommentera

