stoppa matchen

Idag har jag verkligen ingenting att komma med.

Posted in Allmänt by Micke on juni 7, 2007

Ehum. Det känns om att man sitter av tiden här. Jag väntar på min semester. En och en halv arbetsdag kvar. Sen går jag ner i stand-by läge en tid framöver.

Verkar som att midsommar kommer att firas i Dalarna någonstans. Får se hur det bli med den saken då det kanske faller på att jag inte har råd att åka upp. Men det måste jag ju kunna lösa på något sätt. Har en del skulder till folk som jag måste lösa innan det blir tal om egna nöjen. Men det är på gång i alla fall. Om inte det blir av så kanske det blir något på hemmaplan. Vi får se. Men till Falun ska jag i sommar, i vilket fall.

Värmen har lagt sig som ett klibbigt flugpapper över stan. Synd att klaga egentligen men jag har alltid varit mer känslig för värme än emot kyla. Köld kan man skydda sig emot men när man är överhettad så finns det inte så mycket mer man kan göra än att sätta sig naken i ett korsdrag och vänta på att solen går ner.

Kommentera

