stoppa matchen

Trött igen

Posted in Allmänt by Micke on juni 4, 2007

Nu börjar jag bli väldigt förvirrad. Så här fungerar det; sover jag med någon annan person i samma rum så sover jag bra. Testade med Kaiko och Love i fredags och några tidigare sova över sessioner har varit framgångsrika. Alltså fungerar det som så att när jag har sällskap så går det bra, när jag är ensam så gör det inte det. Riktigt underligt måste jag säga. Jag är bra nyfiken på exakt vilka processer det är som fungerar respektive inte fungerar beroende på om jag är ensam eller inte.

Hur som helst, en måndag morgon är alltid ett hån mot god livsstil, oavsett hur utvilad man är eller inte. Insåg dock att det bara är fyra arbetsdagar kvar, inklusive denna, innan jag går på semester första vändan. Det ska bli så sjukt skönt att bara inte göra någonting. I några veckor.  Jag ska verkligen fokusera på total ickehandling.

Så, vad göra nu då? Jag sitter mest och väntar på att den där förbannade landslagssamlingen ska ta slut så att allsvenskan ska dra igång igen. Vem bryr som om blågult när det finns grönsvart?

Kommentera

