stoppa matchen

Leka med elden

Posted in Allmänt by Micke on juni 3, 2007

Jag vet inte varför jag frivilligat utsatte mig för den behandling jag har fått utstå ikväll. Jag har ingen aning egentligen men det känns ibland som att jag hellre blir hatad än att jag inte orsakar någon reaktion alls. Den enda känsla jag tycker att folk ikväll riktade mot mig var om inte hat, så i alla fall ett krafitgt ogillande. Ett avståndstagande som jag antagligen förtjänar men det är jävligt svårt att bättra sig om ingen berättar för mig vad jag gör för fel!

Jag vill ha svar på några enkla frågor som jag inte vågar ställe till den enda personen som kan svara på dom. Just nu är det kristallklart vad hela mitt konstiga känsloliv bygger på. Jag är arg, ledsen och besviken. Det kanske inte är den bästa av tider att dra några slutsatser på men just nu, inatt, så har jag total kännedom. Och slutsatserna skrämmer mig. Jag vill inte, jag orkar inte. Jag orkar inte längre.

Mitt sätt att tackla hela den här grejen är så sjukt jävla uselt. Jag känner mig som om jag vore en förorättad tonåring helt utan perspektiv på tillvaron. Jag är självupptagen, jag tar mina problem på så sjukt stort allvar så jag inte fungerar socialt. Jag tycker inte om någonting längre. Jag hade antagligen tytt mig till My Chemical Romance om jag hade varit tonåring. Tack och lov är jag inte tonåring så Skinny Puppy får duga.

Imorgon när jag vaknar, om det nu blir någon sömn att tala om, så vet jag att den här frustrationen jag känner just nu kommer att ha runnit av mig. Men just nu är det bara ett totalt jävla mörker. Jag är så jävla förbannad.

Dra åt helvete. Och just nu, i denna stund, menar jag varenda jävla stavelse. Dra. Åt. Helvete. Och. Brinn. I. Evighet.

Noterar att Danmark själva såg till att få stryk i EM-kvalet. Jag hånskrattar men orkar inte bry mig. Flamman som jag riktar mot mitt självhat och mitt yttre hat, alla jävlar ska brinna, är på tok för stark just nu.

(Den här posten distrubieras i samarbete med Bitterhetssällskapet ™ och eftersom jag just nu är president i det sällskapet så ska jag leva på bittermandel och cyniska kommentarer resten av månaden. Skål.)

Kommentera

