stoppa matchen

Knasigt

Posted in Allmänt, Bakis by Micke on juni 3, 2007

Läste igenom nattens post och den är ju direkt pinsam. Visst var jag arg och ledsen igår men så där patetisk kände jag mig faktiskt inte. Det i kombination med att allting ser mycket ”värre” ut i text gör att det hela ser mer illa ut än vad det egentligen var. Jag skyller på en hög promillehalt i kombination med att jag faktiskt kände mig ganska förorättad igår kväll. Men jag hade trevligt också så jag fattar inte varför det rasade ur mig massa sån där strunt när jag kom hem och fyllebloggade.

Idag hoppas jag kunna reda ut lite saker som har legat och bubblat ett tag. Ingen dramatik egentligen men det är ändå frågor som måste ställas och handlingar som måste göras. Skönt att jobba under press.

Jaja, solen står högt och sommarvärmen är påtaglig. Det tänkte jag fira med att gå och köpa snus.

Kommentera

