stoppa matchen

Sol, vind och vatten.

Posted in Allmänt by Micke on maj 31, 2007

Väder är ett kärt ämne och idag verkar det som att vi för en gångs skull har fått lite sol. Vind och vatten är ju konstanter i det göteborgska klimatet så det är trevligt med lite omväxling för en gångs skull. Som grädde på moset så sitter man på ett ac-kallt kontor och huttrar.

Min mor är helt fantastisk! Hon har läst bloggen och igår damp det ner ett paket på posten innehållande avslappningsövningar som ska hjälpa en att sova ordentligt. Det fungerade faktiskt ganska bra för när jag skulle läsa kursmaterialet så somnade jag nästan direkt! Helt fantastiskt effektivt. Skämt å sido, jag ska ge det ett allva rligt försök framöver. Kan ju inte skada att man får bättre effektivitet i sin vila.

Dom dåliga nyheterna som mamma skrev om var däremot riktigt tråkiga. Jag vet inte vad jag ska säga eller kan säga men det känns bara så jävla tråkigt. Vi nöjer oss där och konstaterar ännu en gång att cancer är så jävla orättvist.

Kommentera

