stoppa matchen

Små jävla skitproblem

Posted in Allmänt, Jobb, TV & Film by Micke on maj 23, 2007

Hur i hela världen kan en persons hela verklighet vara så sjukt beroende av internet? När man sitter där jag sitter så vill man bara skrika tillbaka ”Men för i helvete! Kolla på vädret ute, slappna av, gå och käka en glass eller något! Världen går inte under för att vi har lite problem just nu! Fatta!”. Grälsjuka människor skapar grälsjuka människor. Jag håller sakta men säkert på att förvandlas till en riktigt bitter cyniker. Det största problemet är att jag känner att den bittra cynismen är något jag tar med mig hem efter jobbet.

Har under några kvällar sett några avsnitt av House, buffysjukan är över och Johannes och Emma har hittat ett nytt gift. Jag måste säga att ibland kliar det efter att kunna leverera repliker som verkligen känns. Sådär riktigt jävla giftigt som bara en ett gäng bra manusförfattare och en bra skådespelare kan få till.

Jaja. Snart kommer jag göra en Falling Down. Ska bara klippa mig och skaffa passande glasögon. Utöver det så är faktiskt det mesta helt okej! Sug på den va! Får jag bara ordning på mina sömnbsvär så ska det nog kunna bli en bra sommar det här också.

Kommentera

