stoppa matchen

Allting har en början och ett slut…

Posted in Allmänt by Micke on maj 9, 2007

Det här slutet som just nu sliter i min kropp är förhoppningsvis även en början på något nytt. Det var det enda positiva jag har att skriva idag.

Just nu är jag ett hav av motstridiga känslor och funderingar. Det jag vet är att jag känner så otroligt mycket just nu. Den där lilla bubblan man bär inom sig, ni vet den där som sakta men säkert fylls med allt äckel och konstigheter man bär på, ja, just den bubblan, har brustit. Mitt jag pallade inte trycket och totalhavererade igår kväll. Sömnlöshet och total nakenhet inför det som Cash sjöng om. Ringen av eld. Jag känner mig full av liv samtidigt som min hjärna bara har kopplat bort känlsocentrumet och bara pumpar mitt stackars sinne med intryck. Jag har försökt att under många år nu definera meningslösheten, ni vet den där meningslösheten vi alla känner. Igår blev det meningslösa det enda som betydde något. Samtidigt som det enda jag bryr mig om just nu inte är ett dugg meningslöst. Jag hatar min egen dualism.

Jag vill bara gråta, men dom förbannade tårarna kommer inte. Fan.

Kommentera

