stoppa matchen

Jamenvafan, jag tycker sånt här är roligt ju!

Posted in Allmänt by Micke on maj 7, 2007

Jag har en stor svaghet vad gäller mitt användande av internet och dess oändliga möjligheter. Löjliga enkäter och listor som ska fyllas i är alltså stort på min planhalva. Extra bra är det när man inte behöver bestämma själv hur man ska svara, istället får ett program göra jobbet. I detta fall fick programvaran i min iPod bestämma hur den här posten skulle se ut. Några svar var ganska roliga om jag får säga det själv.

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte!

1. Hur mår du idag?
Hirnsäge – Einstürzende Neubauten

2. Kommer du komma långt i livet?
Your god is dead – Mussolini Headkick

3. Hur ser dina vänner dig?
Den märkliga historien om det österrikiska köket – Kjell Höglund

4. Kommer du gifta dig?
Running out of you (Libra remix) – Sofia Talvik

5. Vad är ditt livs themesong?
Peka med hela handen – Kriget

6. Vad är ditt livshistoria?
To reap the bitter crops of hate – Puissance

7. Hur är skolan för dig?
Electronic sounds – Starlit Universe

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Perception – Refused

9. Hur kommer imorgon vara?
The Becoming – Nine Inch Nails

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Message 3 – The Tear Garden

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Slave to this – Soft Cell

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Bland skurkar, helgon och vanligt folk – Kjell Höglund

13. Hur är det med ditt liv?
Mindfields (Hedrock Dub) – The Prodigy

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Dead again – Type O Negative

15. Hur ser världen på dig?
Vaticanae – Laibach

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Graalsång – Kjell Höglund

17. Vad tycker dina vänner om dig?
The Other – Isis

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Body electric – The Sisters of Mercy

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Give me a towel (live) – Arvid Tuba

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Combat Drop (Percussion Only) – James Horner

21. Kommer jag nånsin ha barn?
Bullet – Covenant

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
Cantspeak – Danzig

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Total eclipse of the sun – Einstürzende Neubauten

24. Vad är några tips till mig?
Kyle’s mom’ a bitch – Cartman (south park)

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
Resist – Front Line Assembly

26. Vad är min danssång?
Han hade seglat för om masten – Fred Åkerström

27. Vad är din inställning till sex?
Unknown dreams – Front Line Assembly

28. Vad tycker du bäst om hos dig själv?
Little girls – Oingo Boingo

29. Hur har din uppväxt varit?
Live wire – Refused

30. Vilken låt önskar du att du själv hade skrivit?
Dogshit – Skinny
Puppy

Kommentera

