stoppa matchen

Tråkigt kan man ha.

Posted in Allmänt by Micke on maj 4, 2007

Blä. Fredag igen och fredagskänslan är noll. Har ingen koll på om det är någon bra fest på gång, har inte hört något från någon och min egen vilja att styra upp något är nästan obefintlig. Idag är jag extra mycket 80-talist. Allt nu och gratismentaliteten ligger som en blöt filt över min initiativförmåga.

Imorgon är det förvisso Danmarks befrielse dag (har ingen aning om vilken befrielse men att Tyskland kastade in handuken för ca 62 år sedan ligger nära tillhands i gissningeleken) och det kanske är en anledning till kalas och klockspel.

Men jag kanske ska ta en lugn helg för en gångs skull? Har blivit en del slentriankrökande den senaste tiden och det börjar kosta på både mentalt och hälsomässigt.

Mjo. Får nog bli så. Film, godis och ligga i sängen från fredag till måndag. Men varje gång jag går in i en ledighet med sådana ambitioner brukar det barka totalt. Så vi får se.

Kommentera

