stoppa matchen

Där trillade jag dit så det skrek om det

Posted in Allmänt, lek & spel: by Micke on april 18, 2007

Haha, jag kan bara garva åt mig själv. Jag installerade World of Warcraft häromdagen. Alltså, jag installerade frivilligt ett av världens skadligaste virus på min dator. Helt frivilligt. Första timmarna var ganska förvirrande och jag höll på att tröttna. Men där omkring level tio så hände något. Jag trampade runt, började prata med lite folk och kände helt plötsligt att jag stortrivdes. Illa som fan. Jag har verkligen inte tid med någon ny hobby i en redan hårt tidsansträngd fritid. Men vi får väl se. Känner jag mig själv så kommer jag inte orka hålla på så länge till med det här spektaklet. Dessutom är det ju bara en tio dagars pröva på version och att plocka upp kortet och betala för att spela, den gränsen har jag inte passerat. Ännu.

Fyradagarsvecka och sluta tidigt på fredag. Hoppas på fint väder och någon bra fest till helgen. Nu är det ju onsdag efter lunch och då är det ju dags att börja tänka på sådant som helgnöjen.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vätten said, on april 20, 2007 at 21:00

    hehe jag som precis lyckats sluta =P


Kommentera

