stoppa matchen

Konsten att bränna sjuka mängder pengar

Posted in Allmänt by Micke on mars 26, 2007

macbook_white_redjar_20060603.jpg

17 000 inklusive moms för en bit vit plast med en bunt knappar och en liten skärm. Helt överkomligt i min värld. Nu ska jag bara vänta på att dom bygger ihop maskinen efter mina önskemål, större hårddisk och mer minne, samt att dom ska skicka åbäket hem till mig. Det är lite som att vänta på att bli farsa eller något.

För övrigt är vädret helt underbart, jag känner mig glad och det mesta flyter på ganska bra. Synd att klaga med andra ord.-

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sara said, on mars 27, 2007 at 20:31

    Vem sade att pengar inte kan gora en lycklig? Grattis till den nya ankomsten Micke!


Kommentera

