stoppa matchen

Då rullar vi igång helgen då

Posted in Allmänt, GAIS, Jobb, lek & spel: by Micke on mars 23, 2007

Fredag, pengar på fickan, solsken och medvind. Det enda som stör en annars perfekt dag är att jag jobbar till 21:30 ikväll men det ska fan inte hindra mig från att ha lite skoj den här helgen. Vad jag ska gör och med vilka är fortfarande lite oklart i skrivandets stund men nånting måste man ju kunna styra upp.

I onsdags flyttade Klara in i Kortedala. Det innebär att jag har tillbringat en hel del tid hos henne. Har varit hem och vänt en gång sedan dess, vilket börjar märkas då mobilen och DS börjar få slut på ström.

Börjar även bli lätt stressad över dom där figurerna som ska piffas till. Alla har ju fått färg på sig och duger helt klart att spela med men man vill ju att det ska bli snyggt också. Ganska överväldigande just nu men jag får nog ordning på det till slut.

På måndag kommer  bonusen. Då bekräftar jag beställningen av min nya dator. Det är något jag har väntat ett bra tag på nu. Ny hårdvara är fantastiskt roligt. Speciellt när det är stilrent och snyggt som den MacBook jag tänker köpa. Extra minne och större hårddisk pumpar upp priset rejält men det är det värt.

Jag och Szofia har bokat årets första bortaresa den 16e april mot Malmö Iff Iff borta. Det ska bli roligt. Man tar sig aldrig för att åka på bortamatch utom när dom är i det direkta närområdet. I år får man nog ta och ändra på det då det bara är Blowitt och Ellos som ligger riktigt nära geografiskt. Men Halmstad  och skånelagen är ju bara några timmar bort. Skulle även vara kul att ta sig upp till någon av stokkholmsmatcherna. Men den som lever får se.

”Förena skåne med danmark, för det är samma skit!”

Kommentera

