stoppa matchen

Jag har blivit med DS Lite

Posted in lek & spel: by Micke on mars 20, 2007

Satan också. Man har gått omkring och sugit på den här karamellen bra länge och efter lite räknande på min redan hyfsat havererade ekonomi bestämde jag mig igår. Jag gick helt enkelt och skaffade mig en Nintendo DS Lite. Den svarta versionen. Funderade ett kort ögonblick på en rosa men insåg att jag inte är tillräckligt trygg i min manlighet för en det. Införskaffade två spel, New Super Mario Bros och Wario Ware Touched! samtidigt. Jag har i princip spelat non-stop sedan inköp. Jag är sjukt nöjd!

black1.jpg

Kommentera

