stoppa matchen

Västkustens väder är ganska underhållande

Posted in Allmänt, Jobb by Micke on mars 19, 2007

Idag: Hagel, regn, snö, sol, hagel, snö, sol, regn. Likadant var det igår. Fantastisk underhållning det där med väder.

Fick mitt bonusbesked idag. Ett kort ögonblick i slutet på den här månaden kommer jag vara snuskigt rik. Och så hämtar jag ett paket och då tar pengarna slut. Och det känns bra.

Nu börjar peppen inför våren byggas upp ordentligt. Klara flyttar ner, allsvenskan rullar snart igång och den perfekta vår kickoffen i  form av GohCon närmar sig. Det enda som saknas nu är några månaders betald ledighet och en biljett till Barcelona. Men annars är det mesta helt okej.

Fick in en kul kund idag. Han undrade vad man behövde för att kunna se Americas Cup seglingarna på nätet. Efter lite halvhjärtade försök från min sida att förklara att det inte är mitt bord så säger kunden att han tydligen måste installera Shockwave i sin webläsare. När kunden misslyckas med att ladda ner programmet  (doh) så avslutar han samtalet med ”Jag skiter fan i det här, sån där jävla borgarsport är det ändå inte lönt att följa”.

Jag är på desperat jakt efter ett par schyssta skor. Jag vet exakt vad jag vill ha men dom finns fan inte att köpa någonstans. Surt värre.

spezial-oliwt.jpg

Ser ni dom här någonstans, ring mig. 

Kommentera

