stoppa matchen

Men det var då fan vad det går upp och ner hela tiden.

Posted in Allmänt by Micke on februari 24, 2007

Idag är jag på sånt där bra humör igen. Helvete, nu måste jag gå omkring och vänta på att det vänder för så här kan man ju inte må ostraffat.

Jag tror att mitt goda humör grundar sig på några enkla grejer.

  1. Jag jobbar en Lördag och är INTE bakis. Kan knappt minnas när det hände senast.
  2. Jag pratade med Klara bra länge igår och det gav mig energi att leva på. Det räcker förhoppningsvis helgen ut.
  3. Lön på Måndag. Sköna slantar som måste konsumeras bort. Köp dig lycklig är devisen.
  4. Bonusen kommer nästa månad; MacBook här kommer jag!

Det var i alla fall fyra punkter som gör mig lite uppåt just nu. Bara jag inte gör något dumt ikväll, som att dricka sprit för mina sista slantar.

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. baronen said, on februari 25, 2007 at 06:48

    Må bra, du ska ju få en Mac! Bättre kan det inte bli. Rock!

  2. trettinian said, on februari 25, 2007 at 12:33

    Baronen har förstås en klar poäng där…

  3. janbanan said, on mars 21, 2007 at 16:47

    rosa moln… nej, du mår bra o de e fint det, njut o oroa dig inte!


Kommentera

