stoppa matchen

Good to be back.

Posted in Airsoft, Allmänt, vänner: by Micke on februari 21, 2007

Uppenbarligen bloggar jag nästan ingenting när jag är ledig. Det mesta som skrivs här skapas alltså på arbetstid. Man kan alltså säga att mitt bloggande är ett sätt för mig att berika mig själv genom att jag stjäl arbetstid från min arbetsköpare. Aldrig kunde jag ana att skriva blogg skulle kunna vara en politisk handling i sig.

Vad har hänt sen sist då? Inte mycket. Det har varit helg, Klara har varit hos oss och hälsat på samt att min sinnesförvirring gjorde att jag inte lyckades dyka upp på CoC-spelet, sorry för det. Jag lovar att återbetala min bristande disciplin med massor av fika någon gång.

Klara dök upp med halsont och en liten förkylning. Detta har skapat en situation där jag nu sitter och är så där sexigt hes när jag ska försöka prata i telefon med kunderna. Men det ger ju pondus när man väser fram saker om modem och första jack istället för att vara lite mer snäll som jag är i vanliga fall. Det var i vilket fall jävligt gött att ha henne här i några dagar. Hennes förkylning gjorde att vi mest inte gjorde någonting på hela helgen och det kan ju vara skönt det också.

Igår blev det klart att vi i MilSim ska åka på Berget5 i år. Jag har ingen aning om upplägg men det blir nog bra. Förut har ”vi” hjälpt till med arret men i år verkar det som att fokus ligger på spel av något slag. Kul ska det nog bli hur som helst.

Sommarens planer börjar dessutom ta form. Det verkar bli en hel del att göra på semestern. Arvikafestivalen, Peace and Love festivalen, Augustibuller, Berget5 samt Medeltidsveckan ligger just nu i pipeline. Får se hur mycket som egentligen hinns med. Fokus ligger på Arvika, det får bara inte missas.

Kommentera

