stoppa matchen

Ja det är något på gång.

Posted in Allmänt by Micke on februari 6, 2007

Är det nu det vänder? Är uppförsbacken avklarad? Tar jag krönet snart? Får jag smaka segerns sötma? Om jag ändå bara vågar ta tag i mig själv och kasta mig ut i ett potentiellt äventyr som skulle kunna förändra mitt liv. Jag gillar min lilla kammare. Jag gillar att sitta på min stol och knappt göra annat än att röra lite förstrött på datormusen. Men jag gillar inte den stank av likriktning och feghet som följer. Den där slappheten som sätter in. Avskyr när varje cell av min kropp upplever den enklaste handling som ett för stort motstånd. Snart installerar jag en mos-fet krets i hjärnan och låter tankeverksamheten flöda. Nu är det slut på funderandet. Dags att börja agera.

Jag har en känsla, och jag ska jävlar i mig ta tag i det här nu. Följ dina instinkter eller gå under…

Kommentera

