stoppa matchen

Lagom sliten

Posted in Airsoft, Allmänt, Bakis, Jobb by Micke on februari 3, 2007

Igår var jag bakfull på jobbet. Idag är jag bakfull på jobbet. Om planeringen håller kommer jag vara bakfull på jobbet imorgon också. Det är inte bra. Verkligen inte bra.

Igår fick jag ett sent sms av Klara som frågade om jag kunde vara barnvakt åt henne igen. Det var ju trevligt senast så det är klart man ansluter. Det visade sig att det var lite öldrickande hemma hos Tutti inplanerat på dagordningen. Faktum är att jag insåg tidigt mina begränsningar och drack inte så mycket. Det spelade ingen som helst roll visade det sig. Kommer man hem 05:00 så är man automatiskt sliten när man vaknar. Jag är verkligen helt dum i huvudet ibland.

Ikväll blir det Kellys och Monochrome. Men jag ska banne mig ta det lugnt. Jag pallar inte en till dag av kallsvett och fet mat på jobbet.

Ett glädjeämne är i alla fall att igår fick jag min nya fina ryska uniform. Bekas i berezka-mönster. Antagligen världens fulaste camoflage. Och det är det som gör det så snyggt!

bekas_birch.jpg

Förhoppningsvis blir jag så här tuff i min nya uniform.

Kommentera

