stoppa matchen

Måndagar är ett hån.

Posted in Allmänt, Jobb by Micke on januari 29, 2007

Varför i hela helvetet måste svenska folket göra alla sina ärenden på måndagar? Varför i samma jävla helvete måste svenska folket ställa helt orimliga krav och vara direkt otrevliga mot dem personer som har till uppgift att försöka hjälpa till med deras problem?

Jag förväntar mig inte att folk ska täcka marken jag beträder med palmlöv, jag förväntar mig inte att folk ska ge mig guld spontant eller hylla mitt geni. Allt detta vore förstås trevligt men det är inte det jag förväntar mig när jag kopplar upp mig på jobbet. Däremot förväntar jag mig lite normalt jävla bashyfs. Att vuxna människor börjar skrika och gorma så fort någonting går emot dom är helt obegripligt. När vuxna personer börjar förolämpa vilt främmande personer helt utan anledning, då känner jag bara total uppgivenhet.

Män i ålder 50 plus borde skickas på tuktanstalt. Att börja bete sig som en bortskämd 5-åring i en godisbutik bara för att minsta önskemål inte uppfylls direkt är fan bara patetiskt och pinsamt. På vilken managementkurs har ni lärt er att så fort ni inte får som ni vill så är det viktigt att ”ställa krav” och att ”vara tuff”? Jag hatar er och er överlägsna ”världen tillhör mig” attityd, av hela mitt hjärta.

nuke_body.jpg

Kommentera

