stoppa matchen

Då var det gjort.

Posted in Allmänt, Bakis by Micke on januari 28, 2007

Födelsdagskalaset igår gick bra. Det dök upp en ansenlig mängd folk. Tacka alla underbara kamrater för presenter och trevligt sällskap!

En lite detalj bara: Det var länge sedan, om någonsin, jag har mått så här dåligt dagen efter. Jag är livrädd för att det är åldern som tar ut sin rätt. Fan fan fan.

Den kommande veckan verkar bli tung. Jobbar nästa helg, en del kvällspass och annat tråk. Jag fick en hel bunt med roliga spel som måste testas. När ska jag ha tid! Hatar att aldrig vara ledig. Kanske ska ta en veckas semester snart och vila upp mig.

Nä. Nu ska jag testa den där mangobadkulan…

Kommentera

