stoppa matchen

Hujedamej

Posted in Allmänt, Bakis by Micke on januari 13, 2007

Varför varför varför lär jag mig aldrig att man inte ska gå ut på krogen dagen innan man ska jobba? Hur somstol1.jpg helst så var det trevligt igår.  Mötte upp med Sofia på Prinsgatan efter jobbet,  raskt iväg till Min bror och jag där det dracks ölpaket. Jon fick över oss till Kellys där det dracks mer öl.  CrustErik, Lina, Jon , Johanna och del annat folk var där. Gemytet var på topp.  Färden gick vidare till Shocks där det lyssnades på noisecore. Vita medelklass ungar som tycker det är häftigt med distade 909or är en helt underbar liten gruppering. Flax var på plats och en del nördprat fyllde resten av kvällen. Dumpad av Sofia ramlade jag hem på tok försent.

Med tanke på hur ofta jag skriver på  bloggen när jag är bakis har jag bestämt mig för att lägga till en bakiskategori. Jobb resten av dagen. Ikväll blir det sömn. Djup sömn. Kanske kanske att man får för sig att gå en vända på stan. Vi får se.

Kommentera

