stoppa matchen

Vad ska man göra nu då?

Posted in Allmänt by Micke on januari 6, 2007

Har suttit hela veckan på jobbet och väntat på helgen. Ledig i fyra dagar i sträck nu. Det är ju bra men det kommer surt efteråt för jag kommer få jobba sju dagar i sträck med början på onsdag. Hur som, jag inbillade mig att den här helgen skulle bli helt soft. Ändå sitter jag här hemma och känner mig stressad. Helt jävla otroligt stressad. Jag har ingen aning om vad jag ska hetsa upp mig över men något skit är det som ligger och gnager.

Näh, får försöke hitta på något att göra idag. Stan verkar närmast folktom med tanke på hur lite folk det är som syns på min ICQ. Men vem vet, om jag lyfter på den där telefonen och ringer någon så kanske det händer att jag kan leka med någon. Högst teoretiskt alltså. Ringa till folk är verkligen inte min starka sida. Kanske ockupera soffan och spela lite tv-spel? Städa lite? Sortera mina CD-skivor? Måla ryssar? Lösa korsord? Knyppla? Ingenting känns särskilt lockande egentligen.

Tänkte i alla fall satsa på att ramla förbi Monochrome ikväll. Om det blir partaj är ju det bra och blir det kattskit har jag i alla fall försökt.

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Olle said, on januari 6, 2007 at 16:06

    Måla ryssar låter som en utmärkt idé.


Kommentera

