stoppa matchen

Home sweet home.

Posted in Airsoft, Allmänt by Micke on december 27, 2006

Tillbaka i Götet igen. I morse släpade jag mig upp för att gå till jobbet. Det visade sig vara helt onödigt då det visade sig att jag minsann hade semester idag. Där ägde jag mig själv fullständigt. Ingen idé att hänga läpp för det. Tog en liten shoppingrunda på stan istället för att jobba. Köpte på mig lite cd-skivor och den där boken ”please kill me” om tidig punk.

Idag hämtade jag ut min nya airsoftbössa! En nätt kalashnikov som G&G har tillverkat. Först intrycket är att den är väldig gedigen och välbygd. Nästan inget glapp någonstans och manöverhandtagets ljud är ren porr för vapentokar som mig. Tanken är att slänga i lite mer fjäder och sen har jag en helt okej bössa för skogspel.

Det är faktiskt riktigt skönt att vara hemma igen. Nu återstår frågan om var nyåret ska firas.

rk103real03.jpg

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jimmy said, on december 31, 2006 at 12:17

    Ohh, den verkar nice! Skall bli kul att få klämma lite på den nästa gång vi lirar.

    God Fortsättning!

  2. Marskin Ryyppy. said, on januari 13, 2007 at 18:32

    Den skulle göra sig bra med de plommonfärgade magasinen. Lite cornygoth. Fast de kanske bara finns i hi-cap. Jag har hört att de maggen är sjukt sällsynta i verkligheten också.


Kommentera

