stoppa matchen

Jul och sånt

Posted in Allmänt by Micke on december 25, 2006

Julafton är avklarad. Presentmässigt så tycker jag att morgonrocken är en riktig hit. Utöver den så blev det lite lakan, hygienprodukter, pengar, lite böcker och en maffig spargris!

Juldagsfest idag. Jag bävar. Jag insåg att jag måste åka hem till Gbg imorgon och det är verkligen ingen resa jag vill göra bakis. Men jag vet ju hur det kommer att bli. Ikväll kommer jag bli skitfull, imorgon kommer jag vara skitbakis och tågresan kommer vara skitjobbig. Men men. Det är bara att bita ihop.

Kommentera

