stoppa matchen

Wii för julledigt

Posted in Allmänt by Micke on december 20, 2006

Ja då var det dags. Johannes blev med Wii idag. Eller om det var igår. Det börjar bli lite snurrigt det här. Jag och min kära kombo bestämde oss igår för att det inte var någon idé att gå och lägga sig idag/natt då vi både skulle med tidiga morgontåget från Göteborg norrut då vi tänkte anslutat ill våra respektive familjer och fira jul. Det skulle visa sig att själva vakenhetshållandet inte skulle bli något problem då det anlände en Nintendo Wii till lägenheten idag. Snabbt summerat angående mästerverket; klockren kontroll, bra spel och framförallt jävligt bra spelkänsla. Jag är överväldigad. Dessutom har det lilla jag hunnit spela av nya Zelda fått mig att tro att det mycket väl kan vara världens bästa spel. Någonsin.

Så. För att summera det här röriga inlägget: Nu är jag på väg till Falun och kommer befinna mig där den närmaste veckan. Om ni vill mig något och känner mig så har ni mitt nummer. Slå gärna en signal om ni vet om något skoj jag borde vara med på.

Kommentera

