stoppa matchen

Jisses

Posted in Allmänt by Micke on december 16, 2006

Bakis och sliten sitter jag här hemma hos Sofia och försöker komma ihåg vad det var som hände igår och hur kul jag hade. Med tanke på mitt usla allmäntillstånd och dåliga mage känns det som att jag hade jävligt kul igår. Det började med lite käk och vin, raskt vidare till en göggfest som även fick agera förfest och slutligen då statisch som körde lite jultema. Kvällens band var Weltklang som faktiskt överaskade mig riktigt positivt. Som vanligt blir det eftersläckare på BK och däcka hemma hos Sofia. Jag vet även att vi gjorde något försök att se narniafilmen igår när vi kom hem som misslyckades fullständigt så vi hånglade lite istället. Att man kan ha så kul med så enkla medel är ett mysterium. Allt som egentligen behövs är några liter vin, några glada mäniskor och en vilja till fest. Kul att festa lite i Göteborg innan man drar till dalarna över julen dessutom.

Nu ska jag släpa mig ner på stan och leta reda på något flottigt att äta. Sen blir det ”Walk of Shame” hemåt.

Kommentera

