stoppa matchen

Rysk Balett

Posted in Airsoft by Micke on november 4, 2006

Hittade en liten film vi spelade in för ett tag sedan. Någon har lagt upp den på google-video och det är väl i sin ordning om jag förstått saken rätt. Det verkar som att uppladdningen och komprimeringen har gjort att filmen fått lite sämre kvalitet än originalfilmen. Hur som helst, här är den i sin helhet.

Jag är då den tjocka RPK-skytten som super och tappar hjälmen. Observera det oskars-vinnande levererandet av replik på slutet. Jag måste säga att slutresultatet blev bra mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli när vi stod utanför Borås och frös. Mot slutet av inspelningsdagen var det inte mycket dagsljus kvar men Adams kamera tog in det som behövdes ändå. Buy quality, cry once.

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Joakim said, on februari 26, 2007 at 14:37

    Haha! ;D

    Klockrent filmat, och ja, en oskar eller två är du nog värd efter att ha framfört hela filmens budskap på ett så utomordentligt sätt! :D

    Blev lite överraskad över hand-kapningen på slutet dock, lite otippat!

    Keep it up!

  2. tz said, on augusti 30, 2007 at 14:36

    Var det adams kamera? Jag trodde det var Pontus? :D


Kommentera

