stoppa matchen

Kalas i en annan förort.

Posted in Allmänt, vänner: by Micke on oktober 14, 2006

Åh mitt arma lilla huvud. Igår fick jag en liten inbjudan till en fest i Hjällbo. En vinare och en tio starköl senare är det ju synd att påstå att man är i toppform. Till skillnad från igår då. Det var länge sedan jag hade en sån brakfylla. Nu är ingenting roligt. Så vansinnigt bakis. Fyfan.

Festen var väldigt rolig. Till saken hör att den enda jag kände som var på festen igår var en ytligt bekant airsoftkompis. Att befinna sig i en social miljö där man inte känner någon alls sedan tidigare är ganska kul. Det innebär ju per automatik att man måste skärpa till sig för att få lite kul. Snacka med folk och så. Det gick väldigt bra måste jag säga. En del riktigt skönt folk som faktiskt skrattade åt mina skämt igår. Bara det är ju värt att fira. Kåges bror har ju redan definerat mig som”roliga killen” så man har ju ett visst rykte att leva upp till.

Nä. Enda sättet att fixa den här dagen är att börja supa igen. Eventuellt att jag gör avkall på min vegetariska mathållning och klämmer i mig massor av kebab. Men det är inget rimligt alternativ. Ångesten lär ju inte bli mindre om jag äter kött idag. Men det skulle vara så gott med kebeb…

Gårdagens synder

Kommentera

